søndag 4. oktober 2009

Og Chanti gjorde helgen komplett!

Da har Chanti og jeg vært på Hamar og stilt. Chrizta var selvsagt med, men jeg tror hun var meget glad over at hun ikke skulle i ringen i dag. :) Gikk lykkelig inn i buret sitt og la seg til å sove.
Det var 4 Face rase påmeldt i dag. Det er ikke ofte vi er så mange. Måtte det bare bli flere ganger med så mange eller aller helst flere Face Rase. :)
Chanti var veldig flink i ringen i dag. Tror faktisk Chanti syntes det var gøy å gjøre noe annet enn lydighet til en forandring. Selv utstilling var en grei adspredelse. :) Chanti pleier å være flink i ringen hun, men i dag skinte hun virkelig der inne. Det ble 1 kval, 1 konk, CK, 1 btk, CACIB og BIR!!!!! Chanti sin første CACIB. Hurra. Og jeg fikk da BIR på alt i helgen. :) Helt utrolig. Jeg kan liksom ikke fatte hvor gode resultater det har blitt denne helgen. Og jeg trives ikke i Vikingskipet i det hele tatt. Har alltid syntes at det er dårlig akustikk der, lyset trives jeg ikke i, og mattene er livsfarlige å løpe på. Jeg var derfor veldig i tvil om jeg skulle dra til Hamar. Var skikkelig skuffet over at utstillingen var flyttet fra Kongsvinger. Men jeg dro og det er jeg utrolig glad for. :)

Nå er det natta snart for min del. 2 lange dager i Vikingskipet gjør at jeg føler for en tidlig kveld nå. :)
Her er et bilde av Chanti fra Hamar. Bildet er tatt av Gro Mathiesen.

1 kommentar:

  1. Kjempe grattis med alle de gode resultatene i helgen:) Tok med deg det som var både lørdag og søndag, du:) Vi sees på trening etterpå.
    Klem fra Vivi

    SvarSlett