mandag 20. april 2009

Det var det.

I dag var jeg på ultralyd med Chanti. Der var det helt tomt. Ingen valper overhode. Jeg er fryktelig skuffet akkurat nå. Det går vel over snart, men jeg var begynt å bli så sikker på at hun var drektig. Hun er bare fryktelig innbilt.
Så nå skal vi ut og riste av henne disse hormonene. Vi må komme oss i trening igjen. :) Fokus kommer til å være på dette nå. Kanskje begynne å se etter noen stevner.... Mener å erindre at det er et stevne i Årjäng i mai. Hadde slått det helt fra meg siden jeg trodde Chanti var drektig. Nå kan jeg gå der allikevel. :) Vi får se. Må som sagt først få ristet av damen alle hormonene så det går ann å trene skikkelig igjen. :)

Det var alt for i dag. Nå skal jeg finne sengen. I morgen er det nok en ny dag med grisunger. :)

4 kommentarer:

  1. Det var dumt! Forsto det slik at du var usikker til å begynne med, men så kom signalene på drektighet. De er rare dyrene! Bedre lykke neste gang!

    SvarSlett
  2. Takker. Jeg var veldig usikker med en gang ja. Men hun har oppført seg helt unormalt i det siste. Nå spiser hun ikke heller. :) Så Chanti tror hun er drektig hun.

    SvarSlett
  3. Så synd, Ellen!! Hun var nok veldig innbilt, ja! :-) Bedre lykke neste gang!

    Gratulerer til Nanna også!!

    SvarSlett
  4. tråkigt att det inte blev några valpar =(

    SvarSlett