lørdag 28. november 2009

Chanti Norsk Vinner 2009

I dag har vi vært på Dogs4all på Lillestrøm. Chanti skulle stille. Det var hele 11 face rase påmeldt. Så mange har ikke stilt på en gang i Norge før. Kjempegøy. Jeg har aldri gått for denne dommeren før, så jeg visste ikke hva han ville se etter. Jeg ble veldig skeptisk da han delte ut masse blått til å begynne med, og det på flotte hunder. Men da det ble vår tur viste det seg at det ikke var noen grunn til bekymring. Det var 2 championtisper med, Chanti og Ilse. De har gått mot hverandre mange ganger før. :) Chanti ble beste champion med CK. Så var det beste tispeklasse. Chanti vant den også og fikk dermed CACIB. Hun ble BIM og fikk tittelen Norsk Vinner 2009. En kjempefin måte å avslutte utstillingsåret på. Jeg er kjempefornøyd.
Jeg er også veldig fornøyd med meg selv. Jeg klarte å ta det helt med ro i dag og stresset ikke over noe. Orket dog ikke å sjekke ut hva de hadde på de forskjellige standene og slikt, men slappet stort sett bare av ved ringen. Det var som sagt veldig gøy med så mange Face rase. Vi hadde samlet alle sammen ved den ene siden av ringen. Og vi hadde det kjempekoselig sammen. Det er sånn det skal være på utstilling!!! Aina hadde til og med "bakt" kake. Kan ha noe med noen hint jeg kom med på Facebook i går. hi hi. :)
Nå har jeg ligget rett ut på sofaen siden jeg kom hjem. Ligger til lading for i morgen. Da er det Chrizta som skal i ilden. Og noen flere av "mine" da. :) Dessuten skal jeg heie på det Norske laget i Nordisk og spesielt på Bajazz da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar