tirsdag 8. mars 2011

Venter på våren

Først av alt vil jeg si at i dag ville Chrizta vært 10 år. Gratulerer så mye med dagen til resten av Tali sine valper. Jeg tenner et lys for min elskede Chrizta i dag.
Jeg venter veldig på våren nå. Er ganske så lei av snø, vind og kulde. Men det går mot lysere tider. I helgen var vi og trente i vakkert vær. Skikkelig påskestemning var det i solen. Det ble en fin trening for Chanti og meg. Det gikk ikke videre bra til å begynne med, men det var fint å endelig få frem skikkelig problemer på trening. Chanti hadde bare ikke lyst til ståmarkør eller rute. Veldig greit at dette kom frem på trening. Fikk løst opp i det, så nå håper jeg det er løst. Selvsagt vil det alltid være noe, men håper da at så ekstrem som hun var i helgen, blir hun ikke igjen. På trening i går var hun helt på nett igjen. Det var fart og fres og masse glede. Håper bare hun tar med seg det på konkurransen til helgen. ;-)
Rent bortsett fra trening og lese matte skjer det fortsatt ikke mye her i huset. Det blir en bitte liten påskeferie på meg. Har den i boks nå. Det gleder jeg meg vanvittig til. Og så skal jo hele Norrøn-kullet på FA i april. Gleder meg masse til å se igjen alle sammen. Så aktivitetene vil ta seg opp her etter hvert også. Har vært stille og rolig lenge nå. Og etter hvert kommer utesesongen også. Da blir det nok litt mer fart i oss. Merker veldig godt at jeg ikke har Chrizta lenger. Detter liksom litt ut av alt med utstilling. Men vi får se hva våren og sommeren kan gjøre med den delen. :-) Blir vel mest lp stevner tenker jeg. Chanti har mer enn nok meritter i ustillingsringen egentlig. ;-)
Her er noen bilder fra helgens trening. Slet litt med kamera, så det ble ikke så veldig mange bilder. Har nå satt meg ned med bruksanvisningen og håper jeg får løst problemet. :-)
Chanti motiveres til ståmarkør
Chanti på vei til ruta
Chanti belønnes i ruta.
En liten linselus som heter Mess. Ville være med tante Chanti i ruta. :-)
Amy i ruta
Søte lille Fika
Kenzie venter på tur
Kenzie fri ved fot
Kokos søker neseprøve
Luke ved ståmarkør

Luke i ruta
Søte lille Mess. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar