fredag 9. mars 2012

Pusterom.

Juhuu. Nå har jeg et aldri så lite pusterom føler jeg. Det er 14 dager til neste eksamen, så nå er det bare obligatoriske oppgaver, labarbeide, oppgaveløsing og forelesninger. :-) Har store planer om å få trent mer med jentene nå. Snøen og is var borte sånn at det var litt mer å velge mellom av treningsplasser. Nå kom dessverre snøen igjen, men jeg håper fortsatt jeg skal klare å finne noen gode plasser å få trent. Det er virkelig på tide å begynne seriøst med Gnizt. Hun imponerer meg stadig over hva hun faktisk kan til tross for lite trening. Må også få kommet igang med finpuss av øvelsene til Chanti igjen. Hun blir litt usikker når det blir for lite trening. Hun kan fortsatt alt, men stoler ikke helt på seg selv. Så nå skal jeg ta meg litt tid til å planlegge jentene sin trening fremover. For Gnizt sin del er nok den store utfordringen fortsatt flat dekk. Ser ikke noe når jeg ligger med hodet ned, hilsen Gnizt. :-) Hun har blitt flinkere, men vil så gjerne ha med seg alt som skjer i verden. Chanti har generellt mye bedre tempo på øvelsene sine. Skal fortsette å jobbe med den delen. Det er et langtidsprosjekt, men jeg har det ikke travelt. :-)
I morgen stikker jeg på besøk til Annie og valpene. Det gleder jeg meg vanvittig til. De nærmer seg 3 uker nå og er bare så skjønne. :-) Det skal bli veldig godt å krype opp i valpekassen og kose meg. Verdens beste rekreasjon!!! Jeg skal lade batteriet til kamera, så jeg er klar for å ta mange bilder av de små vidundrene. Ååååå som jeg gleder meg. :-)
Må benytte anledningen til å gratulerer Bono og Lea med 11 års dagen i går og Nanna, Bamse, Zeppelin, Zappa, Pia, Haley, Frøya, Balder og Idun med 4 års dagen i dag. Håper dere alle har fantastisk feiring av dagen. :-)
Forrige helg inviterte Birgitta til lunsj og tur. Herlig med et avbrekk i lesningen. Dessuten er det alltid hyggelig å være sammen med Birgitta. Her er noen bilder fra turen. Ikke det beste lyset å fotografere i, men noen bilder ble det. FridaPipp begynner å bli hund og ikke bare valp. Gnizt og FridaPipp koser seg veldig sammen, som bare to gale løpejenter kan. :-)
 Chanti poserer for fotografen
 Gnizt kan posere bare hun får bestemme når og hvor selv
 Chanti og FridaPipp
 Verdens beste jenter!!!
 Det løp hunder i alle retninger. :-)
Stakkars Chico måtte tåle å bli overfalt av Gnizt og FridaPipp

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar