torsdag 1. mars 2012

Full fart og masse gøy

Som vanlig er det veldig mye som skjer. Annie har fått valpene sine!!! Det ble 5 herlige små. 3 smt tisper, 1 smt hanne og 1 blond hanne. Alt er bra med mor og barn. :-) Siden jeg ikke hadde mulighet til å ha kullet der jeg bor nå, så er det Marion - kennel Quettinger Hof - som har det. Jeg skal snart opp for å være barnepike for de små en helg. Det gleder jeg meg veldig til. :-)
Forrige helg tok jeg litt fri fra lesingen og dro på stevne med Chanti. Du verden så deilig det var å være i ringen igjen. Tror nok jeg må ta meg minst en lesefri dag til i løpet av semesteret og få gått stevne. :-) Chanti var kjempeflink i ringen. Selv så lite trent som hun er om dagen. Jeg derimot var helt klart litt "rusten". Gjorde dustete førerfeil som kostet poeng. Vi var så heldige at vi hadde Peter Verme med som supporter og fotograf. Tusen takk til Peter for fine bilder.
Nå er det tilbake til bøkene. Eksamen igjen på fredag. :-)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar