søndag 21. mars 2010

Det skjer ting og tang

Plutselig så skjer det litt igjen her i huset også. Eller rettere sagt, rundt meg og mine. :-)
I dag stilte Nanna i Harstad. Dette var første gang i åpen klasse. Hun er nå 2 år og 12 dager gammel. Resultatet ble CERT og CACIB. Dermed ble Nanna Nuch!! Gratulerer så mye til Katrine og Jonny. Regner med at jeg får noen skrytebilder som kan legges ut senere. :-)
O-Bra-Tali familien har også fått et nytt medlem. Jeg var hos Marion Olsen - Kennel Quettinger Hof- for å teste hennes M-kull. Jeg har testen en del kull opp gjennom årene, og det er selvsagt alltid en valp som er litt spesiell. Men jeg har aldri hatt noen problemer med å "gå fra" den valpen. Jeg må ikke nødvendigvis ha alle valper jeg tester eller møter. Og jeg pleier i hvert fall ikke å falle for hannvalpene. Jeg som er tispemenneske på min hals. :-) Denne gangen ble det annerledes. Lille Mango vom Quettinger Hof bare snek seg inn i hjertet mitt. Og som forrige innlegg viser, søkte jeg momentant etter fôrvert til han. Fredag dro familien Ødegård og jeg opp til Marion på Elverum. De var veldig interessert, men ville gjerne møte valpen før de bestemte seg for å blir fôrvert. Jeg tror det ble kjærlighet ved første øyekast for alle sammen den kvelden. Dermed ble det bestemt at den lille gutten skulle inn i O-Bra-Tali familien. Familien Ødegård har bestemt at han skal hete Marco til daglig. Jeg regner med at det er 4 stykker som gleder seg veldig til å hente hjem Marco til onsdagen. Og jeg gleder meg veldig til å følge han fremover. Her er bilder fra fredagens tur til Elverum.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar