lørdag 13. mars 2010

Forvert

En kort liten blogg i dag. Jeg har vært og testet M-kullet til Marion Olsen - Kennel Quettinger Hof - i dag. Og så skjedde det som ikke skal skje da. Jeg ble skikkelig forelsket i en hannvalp. Han heter Mango og er bare helt herlig. Etter en liten prat med Marion, så ble vi enige om at jeg skal prøve å finne meg en forvert til den lille hjerteknuseren. :-) Så hvis noen har veldig lyst til å ha en vakker smt-hanne på for så er det bare å ringe eller sende meg en mail.
Hele kullet gjorde det veldig bra på testen. De var veldig jevne på alle områder. Alle hadde stor gjenstandsinteresse, var utrolig sosiale og nysjerrige. Marion kan være kjempefornøyd med dette kullet.

Her er et bilde av den lille hjerteknuseren. Jeg har tatt bildet fra Marion sin hjemmeside, her kan man også lese mer om kullet. http://www.quettingerhof.com/

3 kommentarer:

  1. Hei Ellen. Så moro at du falt for Mango. En herlig gutt, så absolutt:) Jeg falt i prinsippet for alle, men så må jo èn plukkes ut da, og da falt til slutt valget på Mozart. Det som er moro er at valpekjøperne stort sett har fått de hundene dem aller helst ville ha:) Håper du finner en aktiv forvert til lille Mango. Som sagt på Facebook, så hold oss oppdatert. Det er jo ekstra moro å følge med på resten av søskenflokkens liv og aktiviteter. Om noen ønsker å holde kontakt med Mozart, så må du gjerne gi dem mitt telefonnummer og epost. Lykke til, Ellen! PS! Gi Chrizta en suss fra meg og Chanko;))

    SvarSlett
  2. Fy tusan så kär jag blev! Men jag ska INTE ha någon valp nu...

    Men baaah... geeee mej! ;)

    SvarSlett
  3. åh, sååå nydelig! Synd jeg nettopp har kjøpt meg en strihåret dverg dachs ;-)
    Jeg følger dere stadig her inne, synes Hovawart er nydelige hunder.
    Lykke til videre.
    Kristin på Nesbyen

    SvarSlett