søndag 1. august 2010

Resultater fre Nesbyen

I helgen har det vært utstilling på Nesbyen. Det var en del av "mine" som stilte der. Bente var der med Marco. Hilde var der med Zorro og Elena. Lisbeth var der med Shira og Annette var der med Scooby. Det hele begynte strålende med valpeshow på fredagen. Der ble Marco BIR og BIG4!! Gratulerer så mye til Marco og Bente. Lørdag var det de voksne som skulle i ringen. Scooby fikk cert og ble 2 beste hanne. Zorro fikk CK og ble BIR. Elena fikk HP og Shira fikk blått. Søndag var det samme gjengen i aksjon igjen untatt Zorro. Scooby fikk nok et Cert og ble BIR og Shira fikk Cert og ble BIM. Elena fikk igjen HP. Gratulerer så mye med fantastiske resultater!! Jeg regner med at jeg vil få noen bilder av begivenhetene etter hvert. :-) Skulle ønske jeg kunne vært der sammen med dere.
Her hjemme er det trening som står på programmet som vanlig. Nå har fri ved fot virkelig løsnet og jeg kan sette litt mer fokus på de andre øvelsene igjen. Chanti er helt rå om dagen. Jobber som bare det. Jeg er så stolt av henne.
Ellers er det vanlige turer med litt innlagt intervall med jogging. Siden lysløypa nå har fått masse ny sand, så blir det ikke så mye jogging. Jeg synes det er fryktelig tungt å jogge oppoverbakke med sand til knærne. :-)
Siden det er fint vær i dag, så tenkte jeg at bilen skulle få seg en omgang innvendig. Det trengs virkelig nå. Våte hunder fulle med sand i bilen nesten daglig sier litt om hvordan den ser ut nå. Samtidig som begge to har røytet enormt i det siste. Så nå er det frem med støvsugeren. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar