mandag 6. september 2010

Bali

Fikk nettopp den triste nyeheten om at Bali vandret over regnbuebroen på fredag. Hun hadde kreft. Mette tok en tøff avgjørelse der og da hos dyrlegen, da de opprinnelig var der for noe annet. Bali er den første av Tali sitt kull som blir borte. Jeg husker det som om det var i går at jeg tok imot disse små nøstene. Bali er fra mitt første kull og er etter Tali som var meget spesiell for meg. Jeg vet at Bali fikk 9,5 fantastiske år hos Mette og familien. Jeg lyser fred over Bali's minne.
Mette har tatt dette bildet på dere siste tur.

2 kommentarer:

  1. Kjære Ellen.
    Dette var triste nyheter.
    Hilde og jeg sitter her og føler veldig med deg og Mette.
    En god klem fra Hilde,Jon og et slikk fra Zorro.

    SvarSlett
  2. Takk skal dere ha. Jeg er aldri klar for å miste noen av mine barnebarn. Men jeg må innse at de førstefødte nå begynner å dra på årene dessverre.

    SvarSlett