søndag 3. oktober 2010

Video fra stevne på Slitu

Jeg har nå funnet ut at videokamera skal stå høyest på ønskelisten min. Marianne har vært så snill å filme mine siste stevner. Og da ser jeg mye rart jeg vil jobbe med. :-) Har nå lagt ut noen videoer fra stevnet på Slitu. Det var utrolig kaldt og surt den dagen. Heldigvis hadde Angelika med seg en ekstra lue som jeg fikk låne. Det synes veldig godt at jeg fryser noe vanvittig. Håper virkelig ikke jeg går sånn når jeg ikke fryser, for da må jeg virkelig gjøre noe med holdningen min. :) Ulempen med å sitte og studere disse videoene at jeg får lyst til å øyeblikkelig gå ut for å trene på feilene jeg ser. :-) Nå skal jeg i hvert fall terpe på de tingene jeg har sett fremover og så skal jeg selvsagt jobbe videre med alle øvelsene.
Hvis jeg har fått alt til riktig nå, så følger videoene i eget innlegg etter dette. Jeg får dessverre ikke til å legge dem inn her sammen med teksten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar