søndag 14. november 2010

Kongsberg

I tradisjon tro var vi på Kongsberg på utstilling i går. Det var første utstillingen Chanti og jeg dro på uten Chrizta. Det var litt rart og trist. Chrizta har alltid gjort det strålende på Kongsberg. Chanti og jeg satt på med Annette, Stein Roger og Scooby. Vi kom frem i god tid og ble møtte av de andre som allerede var på plass. Det ble en flott dag i ringen for O-Bra-Tali. Nesten som vanlig på Kongsbergutstillingen vil jeg vel si. :-) Zorro ble BIR, Scooby ble 2 beste hanne med Cert, Shira ble andre beste åpen klasse tispe og Marco ble beste juniorhanne. Gratulerer så mye til alle sammen. Jeg fikk æren av å handle Scooby og Shira. Scooby gikk så bra med mormor i ringen, Shira var mer opptatt av å komme seg til mamma. Tror du bør stille selv neste gang Lisbeth. :-) Ringen vår var i ishallen, så da vi var ferdige der flyttet vi over i den andre hallen som har mer levelig temperatur, i hvert fall for meg. Vi koste oss der mens vi ventet på gruppefinalen. Chanti storkoste seg med å ligge midt i ringen av mennesker og spise en grisehale. Da det var gjort gikk hun rundt og tagg mat eller godbiter. Jeg fatter ikke hvordan den hunden kan være så konstant sulten. :-) Hun prøver hele tiden å fortelle alle at hun ikke får mat hjemme.
Da gruppefinalen var over (en runde rundt og ut som vanlig) pakket vi alle oss i bilene og dro til vårt faste spisested på Hokksund. Det hadde vi en hyggelig stund, men god mat og godt selskap. Vi er virkelig en god gjeng. :-) Så satte vi alle nesen hjemover. Chanti og jeg ble med Scooby og familien inn da vi kom hjem til Skedsmo. Der tilbrakte vi en hyggelig kveld. :-)
Nå skal jeg snart komme meg ut av sofaen og få trent litt med Chanti. Og så skal vi ta oss en lang tur i skogen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar