torsdag 22. desember 2011

God Jul / Merry Christmas

Nå er det endelig juleferie. Jeg har de siste ukene sittet med nesen i bøkene og lest til eksamen. Det var fire eksamner på rappen her og det ble nesten litt heftig. Det har dessverre gått litt ut over jentene all denne lesingen. Jeg har stort sett fått gått en times tur med dem hver dag, men trening har vi kunnet plystre langt etter. Så nå skal det bli godt med 2 ukers ferie med trening og turer. Godt at eksamen er over for denne gang. Neste er ikke før i slutten av januar.
Julekortene har begynt å komme. Både i posten, på mail og på facebook. Mine julekort blir sendt på mail i år. Har bare ikke kommet så langt til at jeg har fått skrevet dem og føler at nå er det nesten for sent. Har lagt ut her de julekortene jeg har fått på mail.
Jeg skal bruke julen til å redigere bilder, oppdatere hjemmeside og lage et referat her på bloggen fra turen vi hadde til Nordisk Vinner i Stockholm.
Nå ønsker jeg alle en riktig god jul. Slapp av og la julefreden fylle hus og hjem.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar