mandag 16. februar 2009

Lei av å fryse

Vel inne igjen etter å ha vært på hundetrening igjen. Har ennå ikke fått varmen skikkelig tilbake og nå har jeg vært hjemme i nesten 2 timer! Gleder meg veldig til det blir vår og varmere i været. :)
Hadde en fin trening sammen med gjengen her i Mysen. Chanti gikk veldig bra til ståmarkør og rute i dag. Har fått opp skikkelig fart nå. Stå, sitt og dekk er det fortsatt en del å plukke på. Chanti har en tendens til å flytte på en fot når jeg kommer bak henne. Det ser ut som om hun har begynt å skjønne poenget med å "låse" bakbeina på avstand nå. Men det må sikkert mengdetrenes ennå mer på kort avstand. Alt i alt er jeg fornøyd med hvordan Chanti gikk i dag. Begynner å føle at vi nærmer oss å beherske det meste av elite-øvelsene. Så blir det å få satt alt i system etter hvert. Men det er for kaldt til de helt lange treningsøktene nå om dagen. :)

Nå skal jeg legge litt mer ved i ovnen, så legge meg på sofaen og krype godt under teppe.

2 kommentarer:

  1. Endelig - en blogg - Gratulerer!
    Nå blir det spennende å følge radarparet Ellen og Chanti.

    SvarSlett
  2. Hei. Så fint at også du har fått deg blogg. Da kan vi jo følge litt med på hva som skjer:)

    SvarSlett