søndag 22. februar 2009

Så var Bø over for i år

Så har vi vært på utstilling igjen. Denne gangen skulle jeg ikke stille noe selv, men 6 av "mine" avkom stilte i Bø. Dagen kan jo bare oppsummeres med at det ble en suksess. Annie toppet dagen med Cert, Cacib og BIR. Dermed ble hun champion igjen. Og denne gangen er det ingen som kan ta det fra henne. :) Det ble også HP på O-Bra-Tali's oppdretterklasse. Tore Kristians sa veldig enkelt etterpå "det får vi jo alltid". Takk snille valpekjøpere som stille opp for oppdretteren sin hver gang hun spør. Vi ble ikke igjen til gruppefinalen av mange forskjellige årsaker. Den viktigste grunnen var nok at jeg hadde litt dårlig samvittighet overfor Arnt-Einar for å sette igjen Chrizta og Chanti hos han hele dagen. Takk for hjelp som barnepike. Det var veldig deilig å slippe å ha med så mange hunder, når jeg ikke skulle stille noen i det hele tatt.
Ascan fikk være med for å sosialisere seg. Det er utrolig trangt i hallen i Bø, men det brydde den gutten seg ikke noe om. :)
Ellers så har det vært en helg med masse bilkjøring i snøvær. Ikke akkurat en av mine favoritter, men må man så må man. Det kan selvsagt virke rimelig dumt å dra til Drammen via Hønefoss, men min bror var på besøk fra England og da ville jeg gjerne treffe han også.
Nå skal jeg finne sengen. Det mest slitsomme jeg vet om på denne jord er å være på hundeutstilling. Sitte på en stol og ikke gjøre noe hele dagen er virkelig slitsomt. :)

1 kommentar:

  1. Gratulerer Ellen med flotte utstillingsresultater.

    SvarSlett