søndag 15. februar 2009

Tillegg til hjemmeside

Så har også jeg fått meg en blogg. :)

Jeg har lenge ønsket å dele mer av "dagliglivet" med venner og kjente, og da er det tungvint å oppdatere hjemmesiden hele tiden. :) Dette betyr ikke at hjemmesiden ikke vil bli oppdatert ofte.
Nå må jeg lære meg hvordan dette fungerer. Kan kanskje ta litt tid, så det er ikke sikkert det blir så mye innlegg de første dagene. :)
Her er noen bilder fra trening i dag. Følte meg veldig stappet med så mye klær på, men sånn blir det når man skal trene i -14. :) Det er vel det som kalles ekte hundegalskap. Vi hadde det i hvert fall koselig og fikk en fin trening.

Utgansstilling. Passe kald hundefører spør du meg. :)

Chanti og jeg trener fri v/fot

Chanti ved ståmarkør
Chanti trener ståmarkør

Linda og Luke. Linda like godt påkledt som meg. :)
Luke trener ståmarkør
Luke ved ståmarkør








1 kommentar:

  1. Jeg var heldig nå, som fikk æren av å legge inn den første kommentaren:) Kjempe fine bilder du har lagt ut. Takk for trivelig trening i dag:) Vi sees på Onsdag.

    Hilsen Vivi og alle firbeinte.

    SvarSlett