lørdag 28. februar 2009

Herlig vintervær

Det har vært en uke med masse lydighetstrening. Chanti er litt til og fra nett, så jeg lurer litt på om jeg ikke har meldt henne på konkurranse litt for tidlig. Men, men, det er nå gjort og jeg kan jo bare ta det som trening hvis jeg føler at ting ikke er helt på plass. :) Øvelsene er der, men det tar litt tid å satt alt i system. Jeg håper jo også at Chanti sin mangel på konsentrasjon skyldes at løpetid nærmer seg. Det har jeg egentlig håpet og ventet på lenge. Men det er ikke noe unnskyldning for at ting ikke går som det skal. Vi må bare ha mer mengdetrening og motivasjonstrening. Heldigvis er hun treningsnarkoman, så gjentakelser er ikke noe problem. :)

Ascan er på overnattingsbesøk denne helgen. Fikk rapport i går kveld om at det går strålende. Gutten synes det er kos han. :) Jeg satser på at de vil nyte helgen og det vakre vinterværet like mye som meg.

Nå er det på tide å komme seg ut i det fine været. Jentene og jeg skal på en liten skitur. Blir ikke så lange turene om dagen, da Chrizta fortsatt har litt vondt i ryggen. Og hun går gjennom snøen hele tiden. Chanti er litt heldigere, for hun går opp på snøen. Jeg har ski på, så det er ikke så tungt for meg heller. :) Men ute skal vi være. Finner vel på noe på noe å gjøre ute når vi kommer tilbake fra tur også. :)

1 kommentar:

  1. Så bra at Ascan trives på overnattingsbesøk. Lykke til!!

    hilsen Ellen

    SvarSlett