søndag 9. august 2009

Liten oppdatering.

Det kan kanskje virke som om det ikke skjer så mye her om dagen, men det er faktisk helt motsatt. :) Det meste av tiden går med til lp trening og begynner vel å føle at jeg kanskje ikke kommer til å dumme meg totalt ut på NM kvalifiseringen. Chanti begynner å bli sikrer i alle øvelsene nå. Det er ikke fullt så stort sjansespill lenger. Hun har fått tilbake fart og glede og virkelig setter alle kluter til nå. Har vært redd for å overtrene henne, men Chanti er alltid klar for trening hun. :) Ikke går hun helt "i stykker" heller lenger hvis hun feiler på en øvelse. Det er stor fremgang synes jeg.
Vi har som sagt trent veldig mye i det siste. Egentlig har vi vel ikke trent så veldig mye mer enn vi pleier, men jeg tenker mer trening resten av døgnet også. Nå er det jo kun få dager igjen.... Vi har hatt mye organisert trening sammen med Trond, Anne-Berit, Cathrine og Linda. Vi har satt opp ring og virkelig trent konkurranser. Cathrine har også filmet oss. Det var veldig nyttig. Tirsdag blir siste dagen med gjennomkjøring før Bjerke. Onsdag har jeg prøvd å utfordre/bestille pensjonistene i FBK til uoff apportkonkurranse med Chanti. Vil gjerne leke litt før lørdagen. hehe

Ellers så har Scooby vist sine poter i utstillingsringen igjen. Og Annette gjorde sin debut som handler. Det gikk veldig bra med CK og CERT. Gratulerer så mye til dere begge.
Chrizta har hatt besøk av Vibeke som ga henne massasje. Det syntes Chrizta var bare herlig. Tusen takk til Vibeke for det. Og Chrizta håper hun får tid på Bjerke også, for det var så godt sier hun. :)

Nå skal jeg se gjennom videoen av Chanti fra tirsdagen igjen. Har sett noen førerfeil som jeg vil prøve å få rettet på. Mer oppdateringer kommer når jeg har noe annet enn siste forberedelser å snakke om. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar