lørdag 14. januar 2012

Fredag den 13...

"Alle" har et forhold til fredag den 13 og det er stort sett forbundet med at det er en ulykkesdag. For meg ble fredag 13 januar 2012 en riktig så god dag. Startet ut med bestått i ex phil. Et skikkelig tungt fag å forholde seg til, så jeg er utrolig fornøyd med å ha bestått. Dermed var 3 av 4 fag fra høsten bestått. :-)
Mens vi sitter på skolen og leser/gjør oppgaver i fysikk tikker det inn en melding fra Marion Olsen. ANNIE ER DREKTIG!!! Hurra, endelig blir det noe av den etterlengtede kombinasjonen Annie/Grafitti. Gleder meg vilt til valper rundt 20 februar. Tok litt tid før jeg fikk konsentrert meg om fysikk igjen, men klarte til slutt å få gjort litt mer i hvert fall.
Siden jeg fikk iPhone 4s til jul, så har det enkelt å ta små pauser på fb mens jeg leser. På ettermiddagen så jeg der at noen allerede hatt fått mattekarakteren. Måtte selvfølgelig rett inn og sjekke selv. ;-) Hurra!! Jeg fikk ganske så god karakter på matten og det til tross for fullstendig jernteppe på eksamen. Veronica som jeg leser sammen med hadde litt kluss med å få opp sin karakter, så da pakket vi sakene våre og styret ned til læreren i matte for å få løst det problemet. Heldigvis ikke noe stort problem og hun fikk vite karakteren sin. Nok en glad jente. ;-) Snille Kristian (lærer) sjekket hvor jeg lå på skalaen for min karakter og jeg var bare noen små fattige poeng fra en virkelig god karakter. Litt surt egentlig, men godt å vite. Fikk også vite hvor jeg tapte poengene mine i besvarelsen. Veldig nyttig informasjon for meg. Jeg er faktisk lei meg for at jeg ikke trenger mer matematikk. Hadde vel aldri trodd jeg skulle bli så hekta på det faget!! Jeg får riktignok mye matematikk i de andre fagene jeg skal ha da, så det blir sikkert nok. :-))
Nå bretter jeg opp ermene og går løs på vårsemesteret med friskt mot. Det er gøy å være student. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar