søndag 1. mars 2009

Så var vi bare 3 igjen...

Overnattingsbesøket til Ascan ble så vellykket at han kommer ikke tilbake hit. I hvert fall ikke annet enn på besøk. Sjarmøren visste akkurat hva han skulle gjøre for å få bli i familien sin. :) Nå har han landet der han skal være, og det føles utrolig godt.
Det har egentlig gått utrolig fort. Jeg la han ut på Finn.no bare for å sjekke terrenget litt. Jeg var vel egentlig ikke klar for at han skulle reise fra meg ennå. :) Det har vært mange henvendelser på han, men ingen som jeg følte passet helt inn i mitt bilde av familien til Ascan. Tirsdag denne uken fikk jeg en telefon fra Eirik. De hadde også vært og sett på en annen hoffe, og hadde ikke sett annonsen for Ascan før tirsdagen. Vi avtalte at vi kunne møtes ved Follohallen når jeg skulle dit på trening. Der fikk familien for første gang møte Ascan og jeg dem. Mellom familien og Ascan tror jeg nesten det var gjensidig kjærlighet ved første blikk. Vi avtalte at de kunne ha han på overnattingsbesøk fra fredag til lørdag. Dette ble så til søndag, og så bestemte vi at det ikke var nødvendig at Ascan flyttet tilbake hit, når han hadde det så bra hos dem. :)
Masse lykke til gutten min!! Du var klar til å dra til din helt egen familie, selv om jeg ikke var helt klar til å la deg gå. :) Det føles veldig riktig, så jeg har blitt klar for at du skal dra.
Ascan ga meg veldig klare signaler på at han har funnet sin familie.

Ellers så ha jentene og jeg vært på skiturer og kost oss i helgen. De syntes også det ble litt tomt etter at Ascan dro. Men vi kommer over det. Jeg har hatt en god middag i dag, så da blir det noe godis i maten deres i kveld også. hehe.
Nå gjør vi klar for en ny uke. Regner med at det som vanlig blir en uke full av trening. Anne har også ymtet frempå at det er på tide å klippe sauer nå. Regner med at vi starter med det i morgen. Det er morsomt og vi begynner å få god teknikk på det nå. :)

Nå blir det sofaen resten av kvelden. Regner med at jentene holder meg med selskap der. :)

1 kommentar:

  1. Så bra Ascan har fått seg en familie! Vi ønsker han lykke til videre, selv om Idun nok syns det blir litt kjedelig at han ikke er hos deg neste gang vi kommer på besøk :)

    SvarSlett