tirsdag 13. april 2010

Nå er det offisielt.

Jeg fikk pakke i posten i dag fra FCI. Det var et diplom som bekrefter at Chrizta er Intuch. :-)) Kjempegøy. Endelig har hun fått sin velfortjente tittel. Det tok bare 1 år og 4 mnd etter siste CACIB. Utrolig hvor fort det går i hundeverden - not -. Men nå er det i hvert fall offisielt. Hurra!! :-)
Kan tro jeg lurte da jeg gikk i postkassen i dag. Der var det en rørpakke. Skjønte overhode ingenting jeg. Og jeg ble ikke klokere av at den var sendt fra Belgia. Jeg koblet ikke til FCI i det hele tatt. Hadde jo forventet at jeg fikk bekreftelsen fra NKK etterhvert, ikke direkte fra FCI. Stor var da gleden da jeg pakket den opp. Nå skal jeg ut å kjøpe ramme til diplomet. Det må jeg jo bare henge opp på veggen. :-))
Har også hilst på et lenge savnet "barnebarn" i dag. Det gjorde godt om hjertet å se at hun hadde det bra. Jeg har ikke visst noe om hvordan det har gått med henne de siste 2 årene. Det er fryktelig vanskelig for "mormor" å takle. Nå har vi hatt en liten prat og så håper jeg at det løser seg nå.
Sitter og gleder meg til trening i kveld. Det er en god følelse. Selv om jeg kjenner litt på det å sitte inne å vente for å trene i kveld når det er så nydelig vær ute er litt bortkastet. Men siden vi ikke har gjort noen avtaler om evt trening ute tidligere i dag, så blir det nå sånn. Skal bli spennede å se hvordan Chanti går i dag. Håper det at jeg har fått igjen motivasjonen også påvirker Chanti på en positiv måte. :-)

1 kommentar:

  1. Så bra at det har ordnet seg med barnebarn, Ellen!! Det var godt å høre! :-)

    Og gratulerer så mye med Chrizta! Det er virkelig fortjent! :-)

    SvarSlett