tirsdag 6. april 2010

Påskeferien over

Så var påskeferien over og vi er tilbake i hverdagen. Riktignok viste det seg i dag at jeg ikke skulle begynne skolen igjen før i morgen, så det ble bomtur for meg i dag. Sånn er det når man ikke kan sjekke skoleruta. Bonusen er at jeg fikk stått opp tidlig, kom tidlig hjem og har dermed fått gjort en del her i dag. Vasken på kjøkkenet tettet seg i går, så jeg har prøvd meg som rørlegger i dag. Mer eller mindre vellykket var det prosjektet. Må jobbe litt mer før jeg kan få vasket opp. :-) Fin unnskyldning for å la oppvasken stå til i morgen.
Ellers så er våren offisielt åpnet her i Mysen. Jentene har fått på flåtthalsbånd og jeg har virkelig jobbet i hagen i påsken. Mor og far var på besøk og da hadde jeg tilgang til motorsag. Dermed måtte 3 trær gi tapt og jeg er så fornøyd. Det er så godt å se krokusene blomstre og tulipanene på vei opp i blomsterbedet. :-)
Vi har også hatt besøk av Marco med familie. Utrolig hvor mye den lille knotten hadde vokst siden sist jeg så han. Og han er fortsatt like herlig. Kom inn i hagen her trygg og god. Jentene var ikke noe problem, og han synes det var virkelig stas å mobbe Chanti. For hun ble faktisk litt sur. hihihi








Måtte bare ta med bilde av Chrizta på den nye sengen jeg kjøpte til henne i Sverige. Jg trodde jeg hadde kjøpt stor seng, men som bildet viser er den ikke stor nok. Jeg er ganske så sikker på at Karna til Ellen heller ikke får plass i sin seng. :-)











2 kommentarer:

  1. Koselig å lese blogg - må nok følge me her litt oftere så da forvente æ at du skriv ofte ;) Klæm te dokker alle :)

    SvarSlett
  2. Stemmer; Karna får ikke plass på sin seng :)

    God helg fra Ellen

    SvarSlett