søndag 11. april 2010

We are back!!

I dag har jeg vært på stevne med Chanti. Det har sittet langt inne å melde på og det var absolutt ikke med glede jeg dro avgårde i dag. Jeg har ikke gått noe stevne siden den heller ubehagelige opplevelsen i oktober. Litt på grunn av dette så har jeg også slitt med motivasjonen for å trene i vinter. Det er helt tragisk at jeg legger en så god hund som Chanti på is, men sånn ble det nå. Som sagt var jeg da endelig på mitt første stevne på lenge i dag. Poengsummen er ikke verdt å nevne i det hele tatt. Mange førerfeil og litt misforståelser og slikt. Men det viktigste var at både Chanti og jeg fikk en positiv opplevelse i ringen. Jeg koste meg i ringen igjen og det var gøy å starte. Nå er det bare å sjekke terminlisten og finne neste stevne jeg kan være med på. Det er igjen utrolig gøy å konkurrere!!! Sitter faktisk og har lyst til å gå ut å trene litt nå i kveld. Den følelsen har vært borte lenge den også. Har mest trent fordi jeg har følt at jeg burde, og da blir jo treningen litt så der. Men nå er vi tilbake og det skal bli så gøy. :-) Nå skal Chanti få den treningen og motivasjonen hun fortjener fra meg.
Har også i dag fått røntgenresultat på Lara Croft. Hun har A hofter og A albuer. Gratulerer så mye May. Nå venter vi spent på resultatet til Pondus ,som jeg er ganske sikker på blir siste fra dette kullet. Det er en hund i tegneseriekullet som jeg er redd for aldri kommer til å blir røntget. Alle de andre ha A hofter og albuer. Det er jo en bra statestikk. :-)

1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Så godt å høre at treningslyst og iver er tilbake! Det viktigste med hundetrening, er jo at det er gøy! Det er når man har det gøy at resultatene kommer! :-) God trening framover! - og så får vi håpe Chanti føder snart.. hehe..

    SvarSlett