torsdag 25. august 2011

Kenneltreff

I år har kennel O-Bra-Tali ti års jubileum. Det hadde jeg tenkt å feire sammen med alle mine valpekjøpere og "barnebarn". I dag har jeg kapitulert og innsett at døgnet ikke har nok timer og året har ikke nok dager. Så derfor må årets kenneltreff utgå. Vi får ta det igjen til neste år og heller feire litt ekstra da. ;-)
Nå har jeg så smått startet på UMB. Tar forberedende matte nå i august og i september så braker det løs for fullt. Jeg både gleder og gruer meg til det. Jeg elsker å lese og lære nye ting, men vet også at det blir hardt. Blir vel mye mindre Facebook fremover tenker jeg. :-)
Jeg er også på flyttefot. Har fått meg et sted å bo nærmere skolen. Det skal bli godt å bare få 6-7 km å kjøre i stedet for 49 eller hva det er nå. Kommer til å spare mye tid med å bo nærmere. Siden jeg trener i Follo Brukshundklubb som har treningssted på Ås, så blir det også kortere vei til trening. Og jeg slipper bompenger!! Det skal bli godt når jeg kommer i orden. Akkurat nå er alt bare kaos. Jeg rydder, kaster, demonterer og pakker. Må også selge unna en del møbler og utstyr som jeg ikke får plass til. Så hvis noen har noe de savner i str. Hovawart eller noen møbler, så er det bare å plystre. Stor mulighet for at jeg har det for salg. :-)
Rent bortsett fra skolen, så blir høsten ganske så aktiv. Nå til helgen skal Gnizt på valpeshow. Det skal hun også i midten/slutten av september. Chanti får konkurransefri nå frem til NKK Hamar. Der har jeg tenkt å både stille ut og gå lp. Så får jeg bare håpe ringsekretær og dommer kan hjelpe meg så det blir en løsning for å få til begge deler. For det går selvsagt på samme dag.
Nå er det på tide med litt mat før jeg drar til skolen og så rett videre på trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar