torsdag 4. august 2011

Sommer, sol og varme

Nå har virkelig sommeren kommet. Helt herlig er det. :-) Jeg nyter nå late dager på solsengen og leser de bøkene jeg har ønsket å lese lenge. Jeg håper varmen og solen har tenkt til å være her lenge. Selv om værmeldingen forteller meg at det snart er over.
Det er nesten for varmt for å gå tur og trene orker vi heller nesten ikke i varmen. Bjerke nærmer seg med stormskritt, men det får så være. Vi rekker sikkert en del treninger før den tid.
Ellers så har jeg nå endelig fått meldt meg opp i fag på UMB. Det tok litt tid og jeg ble litt stresset på slutten. Kunne ikke fatte hvorfor det skulle være så mye kluss med å få meldt seg opp. Jeg var så lykkelig når det endelig ordnet seg. Jeg har også meldt meg inn i studenhunden på UMB. Da får jeg ha jentene i "hundehuset" mens jeg er på skolen. Greit når jeg har så lang vei. Får jeg noe tid mellom forelesninger, så kan jeg gå tur eller trene. Genialt synes nå jeg.
Jeg har vært og badet litt med jentene nå i varmen og på tirsdag badet faktisk jeg også. Synd jeg ikke hadde med kamera. Håper det blir flere anledninger til å få tatt bilder av jentene som bader.
Det har vært litt triste nyheter i det siste også. Shira og Ciriuz har dessverre vandret over regnbuebroen. Jeg synes det er utrolig trist når "barnebarna" mine vandrer. Hvil i fred kjære Shira og Ciriuz. Dere hadde mange flotte år med familiene deres. Dere var høyt elsket og vil bli dypt savnet.
TIl helgen er det ustilling på Nesbyen. Jentene og jeg har vært så heldige at vi skal få bo med Annette og Scooby hos foreldrene hennes. Fredag skal Gnizt i ringen på valpeshow. Lørdag og søndag skal vi heie på hoffene. Jeg har ikke meldt på Chanti. Hun er bare med som supporter. :-) Jeg gleder meg til en helg som jeg er helt sikker på blir veldig hyggelig. Håper bare værgudene er på vår side sånn at det ikke plasker ned. Finnes ikke noe mer kjedelig enn utstilling i regnvær. :-)
Jeg prøver å være flinkere til å ta bilder. Med denne nye pc'en er det jo veldig fort gjort å få bildene redigert og klare for å legges ut. Skjønner virkelig nå hvor ufattelig treg og slitsom den stasjonære er. :-) 
Chanti sier hun orker selv om det er varmt. 
Kom igjen da, vi kan vel sparke ball selv om det er fryktelig varmt. 
Ligger heller i skyggen jeg sier Gnizt 
Eller kanskje jeg skal bli med siden dere har det så gøy???

1 kommentar:

  1. Nei, trening er for pyser. Jeg har også meldt på til Bjerke....

    SvarSlett