fredag 22. mai 2009

Besøk hos valper

I dag har Chrizta, Chanti og jeg vært hos Marion på Elverum og sett på valper. Valpene er etter Venus (halvsøster til Ascan) og Grafitti. Det var en herlig gjeng. Og siden jeg nettopp har sendt fra meg en blond hanne, så var det kanskje ikke noen bombe at jeg falt for akkurat det i "kassa" til Marion. Og jeg som ikke vil ha hannhund en gang. :) Men han var en kjekk og grei fyr. Heldigvis skal han ikke bo så langt unna meg, så kanskje jeg treffer på han litt innimellom. :) Den eneste lille damen hadde sjarm i bøtter og spann. Veldig fin jente. Full av spillopper da, men det skal en valp være. Hele gjengen var virkelig tilgjengelig og fine. Det var utrolig deilig å være sammen med noen valper igjen. Kjente at jeg virkelig savner at det ikke blir valper her i huset i år. Første året på lenge nå uten valpekull.

Det var ganske så slitsomt å kjøre hjem i dag. Et vanvittig regnvær. Jeg blir sliten av å kjøre langt i sånt vær. Og selvsagt måtte jeg avslutte turen med ett aldri så lite uhell. Skulle bare en snarttur innom butikken for å handle litt. På parkeringsplassen der klarte jeg å få en "ting" i dekket mitt. Dermed betyr det vel en utgift på 2 stk nye dekk for meg. :( Tror ikke det dekket er reparerbart. Men jeg er litt spent på hva den "tingen" er. Den sitter i hvert fall godt fast i dekket. Jeg fikk hjelp av en veldig hyggelig mann. Han så jeg hadde problemer og kom bort for å hjelpe meg. Han sa jeg måtte skifte dekk umiddelbart. Jeg så derfor for meg en lang kveld på parkeringsplassen. Skifte dekk er ikke en av mine favoritter. Men den snille mannen tilbød seg å skifte for meg han. Jeg bare takket og bukket og tok imot. :) Vi ble også stående å prate litt hund også. Jeg hadde jo jentene i bilen. Og selvsagt måtte jeg ta bort buret til Chrizta for å komme til reservedekket. :) Dermed ble det jo også litt stokking av hundene.
Nå blir det sofaen resten av kvelden for min del. Tenker fortsatt på om jeg skal dra å trene i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar