onsdag 20. mai 2009

God gjennomkjøring

Jeg er veldig fornøyd med gårsdagens gjennomkjøring av Chanti. Riktignok er ikke poengsummen noe å rope så veldig høyt hurra for, men alle øvelsene fungerte. Riktignok ble det null på avstand, men det var det flere grunner til. For det første var Chanti sliten og jeg hevet stemmen litt på en dekk kommando. Og da ble hun liggende. Ser at Chanti fortsatt er litt usikker og det kommer veldig til uttrykk i tempo hennes. Følte til tider at hun prøvde å gå Chrizta en god gang med å være treg. Men hun gjorde alle øvelsene og til tider gikk hun veldig bra. Nå er det bare å jobbe med selvsikkerheten hennes så tempo kan komme tilbake. Momentene er veldig bra og da er det ganskje kjipt å bli trukket for dårlig tempo. Det er fortsatt nesten 2 uker igjen å trene på frem til stevnet, så jeg håper at mye faller på plass innen det. Dessuten går jeg jo disse stevnene mest for at Chanti skal få noen elite stevner i kroppen. Jeg vet at det tar lang tid å stabilisere seg i elite. Chanti er ennå ung, så vi har fremtiden foran oss. :)
Konklusjonen fra i går er i hvert fall at det ikke skader Chanti noe å starte nå. Hun kan faktisk også gjøre det rimelig greit, men trenger mer sikkerhet. Og det er bare trening, trening og atter trening som kan gi henne den sikkerheten. :)

1 kommentar:

  1. Dere gjorde en god jobb på trippelen igår. Damen kan alle øvelsene og ruta er jeg mest imponert over (kanskje fordi jeg sliter mest med den selv) Hun leter etter den og finner den - bra. Farten kommer nok også skal du se.Og forresten - takk for "dytten" jeg trengte for å starte igår!

    SvarSlett