onsdag 13. mai 2009

Hurra, hurra

Nå er det lys i enden av tunnelen. :) I dag, for første gang på lenge, lekte Chanti litt inne. Hun har ikke "orket" det så lenge hun har trodd hun har vært drektig. Men nå begynner damen å våkne. :) Kanskje hun begynner å innse at hun ikke skal ha valper allikevel. :) Nå gleder jeg meg til trening i morgen. :)

Ascan drar ut på nye eventyr i morgen. Da flytter han til sin nye familie. De var på besøk i dag og han har fått det flotte nye halsbåndet. Jeg blir helt misunnelig jeg... :) Ascan er også en stor pyse har jeg funnet ut. Han tråkket på et eller annet på trening i går. Pep litt til og ble halt. Har sjekket foten og fant i dag et bitte lite sår på siden av en liten tredepute. Er det mulig??? Han er stokk halt da. Kan nesten ikke tråkke ned på foten i det hele tatt. Jeg må bare flire. Det er veldig uvant for meg. Mine hoffer har aldri brydd seg om smerter. Det store problemet er jo alltid å få dem til å ta det med ro hvis de er skadet. Det blir i hvert fall ikke noe problem med Ascan. Han er bare sååååå skadet altså. :)

Nå er det på tide å ta kvelden. I morgen er det atter en dag. :)

4 kommentarer:

  1. :-) haha.. Må le av Ascan! Liten (stor) pyse.. Han får vel litt oppmerksomhet, og det er han ikke vant til. Da er det lett å spille litt på sånt. :-)
    Så flott at Chanti begynner å komme seg litt igjen!

    SvarSlett
  2. Flott med Chanti i form igjen! Og spennende med nytt hjem for Ascan også.

    SvarSlett
  3. Vi ønsker Ascan god tur til sitt nye hjem!

    SvarSlett
  4. Nå "ruler" jentene igjen huset!
    Ønsker Ascan lykke til i nytt hjem.

    SvarSlett