tirsdag 19. mai 2009

Girlpower. :)

Nå har Ascan flyttet hjemmefra. Det ble ganske så tomt etter han. Han tok mye "plass", selv om han var veldig rolig og fin inne. Det er litt rart å ikke ha han her, men det er litt deilig også. Chrizta og Chanti har i hvert fall klart sagt i fra hvordan de føler det nå. Chanti har tatt helt av med leker igjen. :) Kurven som omtrent ikke har vært rørt på måneder ble plutselig tom på ett øyeblikk. Og gulvet fullt av leker. Hun visste liksom ikke hvilken hun skulle velge og da lekte hun heller litt med alle. :) Godt å ha gamle gode Chanti tilbake. For hun leker jo selvsagt ikke alene hele tiden. :) Det blir litt øvelser og slikt på stuegulvet for at jeg skal kaste noe som hun kan hente tilbake til meg. :)
Chrizta digget at årets første joggetur var et faktum. Jeg er sikker på at hele Trømborg hørte at hun koste seg i lysløypa. Chanti var ikke så mye bedre, men det var litt mindre lyd på henne. Den eneste som ikke satte så stor pris på den joggeturen var nok meg. Du verden hvor fort man mister kondisjonen. Det er ca 1/2 år siden sist jeg har fått jogget. Og jeg skal si jeg peste meg gjennom skogen. :) Riktignok valgte jeg å ikke ta så lang tur første gangen, men det var hardt nok. Må tydeligvis bli flinkere til å jogge mer regelmessig. Det skal vel fint la seg gjøre nå som Chrizta er mye bedre.

Ellers feiret jentene og jeg 17 mai og GP seier veldig rolig her hjemme. Det ble faktisk en liten treningsøkt på Chanti i hagen på ettermiddagen. :) Før jeg skiftet og dro bort på besøk.

Nå skal jeg gjøre meg klar for å dra på trening. Det er første omgang av Trippel i kveld og da får jeg testet litt hvor Chanti er i løypa i forhold til å starte igjen. Er litt spent på det. Mye har løsnet i det siste, men jeg har ikke tatt alle øvelsene etter hverandre siden vi debuterte. Kan være hun ikke holder helt ut. Men vi skal i hvert fall prøve. Det er fordelen med uoff. stevner. :) Har jo meldt på i Sverige i slutten av mai. Fant plutselig ut at det er under 2 uker til...... Hjelp!!! Den ene dagen er det bare 2 startende i elite da, og begge er fra Norge. hehe.
Nå får jeg pakke hundene i bilen og komme meg av gårde.

1 kommentar:

  1. Lykke til Ascan!!
    Kan tenke meg jentene koser seg hjemme nå, ja.. He he..

    SvarSlett