mandag 25. mai 2009

For en deilig følelse. :)

Nå er det virkelig topp å trene med Chanti igjen. De to siste treningene har jeg virkelig fått følelsen av at jeg har fått hunden min tilbake. Nå er det fart og glede i Chanti igjen. Utrolig deilig etter frustrasjonene de siste månedene. Gleder meg veldig til å starte til helgen. Ikke det at jeg har de største forhåpninger i forhold til poengsum og slikt. Til det har det blitt alt for lite "skikkelig" trening. Men jeg føler i hvert fall at vi kan gjøre en rimelig grei figur og få rutine og erfaring. Og det trenger vi begge to.
Chanti tåler jo til og med å kjøre til trening i fremmed bil nå om dagen. Det er faktisk ganske stort med tanke på at hun hater å kjøre bil og andre biler enn vår egen er jo bare py...
Det kan se ut som om det blir litt flere dager i fremmed bil, men forhåpentligvis fortsetter vi i samme lånebil da. Vet ikke når jeg får bilen hjem fra verkstedet. Den var mer "skadet" enn jeg var klar over.
Oppdaget på lørdag at bilen syntes det å ha motorolje var tull i grunn, så bilen har stått siden da. I dag kom Viking og tok den på verkstedet for meg. Jeg har bare sett for meg at tusenlappene plutselig bare løp ut døra her. Men nå viser det seg at det er en garantisak og da kommer det ikke til å koste meg noe. Og godt er det. Men jeg er fortsatt uten kjære smiley en stund. Kan være jeg får den igjen i morgen, med det er usikkert. Har i hvert fall fått låne en stasjonsvogn så jentene også får plass. Kan jo ikke la være å trene nå rett før stevner. :)
Ellers er det full fart med grising. I dag har det virkelig vært spennende og gøy å være på jobb. Har til og med "gått inn" og dratt ut noen grisunger i dag. Og jeg husket ikke fra forrige gang hvor små de er som nyfødte. :) Bare så søte og nusselige. Alle dyrunger er jo bare skjønne.
Nå er det kvelden. Ny dag med nye grisunger i morgen. Dessuten er det trening på Berg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar