tirsdag 3. mars 2009

Det regner....

Kan noen forklare meg grunnen til at vi fikk 20-30 cm snø i går og så regner det i dag!!!! Nå blir det jo bare is og vanskelig å trene. :( Jeg får bare håpe det kommer masse regn fremover, så det blir fort bart. I hvert fall på de stedene vi trener. Kan tenke meg å beholde skiføret litt til, men jeg kan kanskje ikke få begge deler. :)

Ellers var det veldig gledelig å se at Chrizta nå går nesten som normalt i trappa igjen. Endelig løsner låsningene hennes. Det har tatt veldig lang tid, men så har jo damen ingen bremser ute heller da. En annen stakkar som har vondt i ryggen kreker seg av sted. Chrizta løper rundt og koser seg som vanlig. :) Nå ser det i hvert fall ut som om det endelig går rett vei. Hun har ikke hatt det helt lett i vinter nei. Jeg krysser nå alt jeg har for at hun ikke skal skli på isen og låse ryggen igjen.

I kveld er det trening i Follohallen igjen. Det er så deilig å ha muligheten til å trene inne i hvert fall 1 dag i uka nå. Prøver å få til at jeg trener innkalling, neseprøve og apportdirigering når jeg er inne. De øvelsene kan være litt vanskelig å få til skikkelig ute nå på vinteren. Må huske å ta med nye neseprøver.
Håper Chanti er på nett i dag. Hun fungerte stort sett greit i går. Tar meg litt for bokstavelig noen ganger da. Jeg glemte meg og sa "venstre apport" til henne i går. Resultatet er da at Chanti går 90 grader til venstre fra konen. Der ligger jo ikke apporten, så blir det bare kluss. :) Må huske at jeg bare skal peke med armen og så si apport. Tror kanskje det er på tide å dele opp øvelsen litt igjen. :)

Vel, en skitur i regnet nå og så forberedelser til trening i kveld.

2 kommentarer:

  1. ..det med regnet lurte jeg også på:-) Bra vi har hallen den ene dagen, helt klart!

    SvarSlett
  2. Selvfølgelig kan du få begge deler. Det er bare å komme til Snertingdal, der er det maaaasse snø! :)

    SvarSlett