fredag 20. mars 2009

Så var det gjort...

Nå er Chanti og jeg hjemme igjen etter turen for paring. Det har vært en veldig koselig tur med masse hyggelig selskap. Men når det gjelder paring, så var det ikke så enkelt nei. Chanti er jo veldig liten, og det ble faktisk et problem. Måtte bygge opp litt under Chanti, så hun kom høyere opp. :) Heldigvis har jeg stabil og lydig hund som ble stående på sin "plattform" for paring. Vi fikk til 2 paringer uten henging. Så det er vel heller tvilsomt om det blir valper. :(
Det er jo veldig synd hvis det viser seg at det ikke blir valper, men sånn er det bare.

Nå skal Chanti og jeg slappe av noen dager før vi begynner å lade opp til stevne 29 mars. Jeg har bestemt meg for at vi debuterer som planlagt. Kan vel egentlig si at jeg er litt Ole Brumm om dagen. Ja takk begge deler. Planlegger ut i fra at det ikke blir valper, samtidig som jeg vil ha valpekasse ferdig i tilfelle det blir valper. :) Og blir det ikke valper denne gang, så prøver vi igjen på neste løp. Nå løp Chanti med 10 mnd mellomrom, så får vi se om det er intervallet hun legger seg på.

Ellers så har Chrizta og Ascan vært på hvert sitt overnattingsbesøk. Veldig greit at de slapp å være med Chanti og meg. :) Nå er vi alle samlet hjemme igjen og fornøyde med det.
Søndag blir det trening med Linda. Vi treger virkelig det nå. Begynner faktisk å bli lenge siden Chanti har fått trent. Ikke verdens beste oppladning til stevne nei. :)

Nå skal jeg passe på at sofaen ikke stikker av. Så resten av kvelden går nok med til det. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar